Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2015 22:22 - Наздраве, г-н Премиер, за самолета!)))
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 1325 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ай, тия дни все самолети ми се привиждат, все драми, не е истина....Днес например наблюдавах от влака царственото кацане на нашия втори Миг - 29, как се приземи, самотен и горд от небесата,  как рулира разкошен, няколкотонен и стоманен по пистата, и след него парашута се понесе като същи саван,  мерна ми се на слънцето, да беше като че от тия, златовезаните, досущ като  за църковните мощи... Ех, майка му стара, де ги онез самолети, де, както се пееше в онази песен, де,  мъка ме яде, ще ме умори... 
Здрав да сте, г-н Премиер,  вЕрно, не щеме ний омари, ни телешко англе... Свободата, ах, свободата искаме ний!... Свободата, ама защо скрихте втората поръчка, по-блажната (тя, струва ми се, и по-скъпа трябва да идва, ма не се знае...);види се, от кумова срама... То верно, че вие сте със счупен крак, и като гледам, сте на пости, един вид,  не ви е лесно да веселите народа, пък вас да не ви веселят,  чак  аскет го ударихте, чак до ..... на папата добрицахте (и ми се видяхте изнервен, нещо с храносмилането, види се, как да помогна?),  ама пък аз искам да зная! Колко струва, мамка му!!! Тия от Аттака лъжат на поразия и се правят на ощипани, ми поне вие си кажете! Стига сте се оправдавали с разни икономии, де! Па като толкоз ви се правят икономии, да ви кажа аз, като опитна домакиня  -  опържете на г-н Сидеров едни картофки в самолета, хем мазнината за гориво ще се използва, че да не стават сакатлъци, като миналия път - да кръжи самолета, и народът да се чуди, дали ще снесе яйце, или няма да снесе... 
Мислех да ви поздравя с един вечен хит - "Тез червени домати", ама доматите сега са скъпички, и дървени, така да се каже, па и се броят наесен,  та ще смЕним репертоара.... Дано ме разбЕрете... 
Ха, наздраве, г-н Премиер,  че се е пролет пукнала!))) 











Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1658819
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930