Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2014 18:37 - Татко....
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11072 Коментари: 25 Гласове:
23

Последна промяна: 19.02.2016 20:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Татко

И двамата вече ме напуснахте!
Пристигна неусетно вечният покой.
С въздишка спусна се завесата,
и скромно тръгнахте по пътя свой.
А няма упрек спрямо мен
в очите Ви да видя...!
Жестока бе семейната картина,
дано поне сега със мама
заради мен да си простите!
Желанието ми моля Ви синовно
и човешко, мойта воля изпълнете!
А сега се питам:
До кога ще се задавям в
скръб по вас?

За винаги ли ще остана,
така безкрил във мъката без вас?
Не искам справедливост...
не искам вечен тлен,
Аз само ще поискам:
Щом се спусне завесата за мен
да бъда най-накрая между вас!

На милият ми Татко, на който не можах да се нарадвам...! Днес 15. 12. 2014 моят Татко ме напусна завинаги!

http://aip55.blog.bg/lichni-dnevnici/2014/12/15/.1153182

aip55

 








Тагове:   майка,   татко,   детство,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Моите съболезнования,
15.12.2014 21:56
приятелю. Дано душата му е намерила покой и да е на едно по-добро място от тук.
За тази мъка, няма лек.
цитирай
2. анонимен - Моите съболезнования! А и проща...
15.12.2014 22:08
Моите съболезнования! А и прощалното ти стихотворение е много трогателно.
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Вечна му памет, тежко е много да з...
15.12.2014 22:39
Вечна му памет, тежко е много да загубиш родител и ти съчувствам. И аз още ближа душевни рани по моята майка.
цитирай
4. bliz - Съчувствам ти ...
15.12.2014 22:40
Съчувствам ти - и аз съм преживяла това. Една любов, която извира от душата , ей така от самосебе си и стиска детското гърло.

Сега събери тези мисли и ги сложи нежно в едно ъгълче на сърцето си.

Не е нужно да чакаш да падне завесата за теб, защото те са вече заедно и се молят за теб.

"Приспи" ненагушканото дете в теб, то не заслужава повече сълзи.

Тази празнота те е карала да се доказваш като личност - успял си!
цитирай
5. mt46 - Съболезнования!...
15.12.2014 22:57
Да почива в мир!...
цитирай
6. donchevav - Моите съболезнования! Прочетох ...
16.12.2014 05:43
Моите съболезнования!
Прочетох по-стария постинг - тъжно! Моят баща почина, когато бях на 14 години - внезапно, за 3-4 дни боледуване от незнайна болест, от която се пукаха кръвоносните му съдове...Май отрова - лоши времена бяха. С по-малкия ми брат израстнахме, белязани завинаги....но и затова по-близки помежду си. Майка ми остана вярна на любовта си до края - почина миналата година.
Разбирам болката ти - всички имаме по една такава раничка в сърцето - но твоята е подлютявана цял живот - много съжалявам.
Успокой душата си, скъпи aip55, те вече са там, където няма страсти и вражди, в царството на вечната любов - и са най-после заедно, простили си един на друг грешките, преодолели отчуждението. Гледат те отгоре и едва ли биха искали сърцето ти дълго да остане наскърбено!
Приласкай сиротното дете в себе си, погледни звездите и се усмихни - една нова звездичка свети и за тебе! Вечна памет на твоите родители, aip55! Прегръдка!

цитирай
7. aip55 - приятелю. Дано душата му е намерила ...
16.12.2014 06:28
troia написа:
приятелю. Дано душата му е намерила покой и да е на едно по-добро място от тук.
За тази мъка, няма лек.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти Кате!
цитирай
8. aip55 - Моите съболезнования! А и проща...
16.12.2014 06:29
kushel написа:
Моите съболезнования! А и прощалното ти стихотворение е много трогателно.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти Куш....Приемам съболезнованието ти!
цитирай
9. aip55 - Да почива в мир!. . . Да почива в мир! ...
16.12.2014 06:33
mt46 написа:
Да почива в мир!...

Да почива в мир! Благодаря ти Маринчо!
цитирай
10. aip55 - Съчувствам ти - и аз съм преживяла ...
16.12.2014 07:51
bliz написа:
Съчувствам ти - и аз съм преживяла това. Една любов, която извира от душата , ей така от самосебе си и стиска детското гърло.

Сега събери тези мисли и ги сложи нежно в едно ъгълче на сърцето си.

Не е нужно да чакаш да падне завесата за теб, защото те са вече заедно и се молят за теб.

"Приспи" ненагушканото дете в теб, то не заслужава повече сълзи.

Тази празнота те е карала да се доказваш като личност - успял си!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти за съчувствието bliz! Такъв е животът. Има начала, но има и край.
Не се забравят лесно такива моменти в животът ни!
цитирай
11. aip55 - Моите съболезнования! Прочетох ...
16.12.2014 07:54
donchevav написа:
Моите съболезнования!
Прочетох по-стария постинг - тъжно! Моят баща почина, когато бях на 14 години - внезапно, за 3-4 дни боледуване от незнайна болест, от която се пукаха кръвоносните му съдове...Май отрова - лоши времена бяха. С по-малкия ми брат израстнахме, белязани завинаги....но и затова по-близки помежду си. Майка ми остана вярна на любовта си до края - почина миналата година.
Разбирам болката ти - всички имаме по една такава раничка в сърцето - но твоята е подлютявана цял живот - много съжалявам.
Успокой душата си, скъпи aip55, те вече са там, където няма страсти и вражди, в царството на вечната любов - и са най-после заедно, простили си един на друг грешките, преодолели отчуждението. Гледат те отгоре и едва ли биха искали сърцето ти дълго да остане наскърбено!
Приласкай сиротното дете в себе си, погледни звездите и се усмихни - една нова звездичка свети и за тебе! Вечна памет на твоите родители, aip55! Прегръдка!


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти donchevav! Може би имаш право в мислите ти. Благодаря ти, че ме успокояваш! Мир на праха им!
цитирай
12. tota - Приеми и моите съболезнования!
16.12.2014 08:56
Когато си отиват родителите ни от нас, светът става вече друг. Настанява се една празнота, в която винаги надничаш и търсиш ли, търсиш, но вече само с мислите и спомените.
И аз съм загубила рано баща си. Загубата на родителите е болка, която не отболява. Посветеното стихотворение на твоя баща, говори за обичта ти към него. Колкото и да те боли от тази раздяла, намери сили в себе си и продължавай пътя си. Защото така лошо е устроен светът.
Нека почиват в мир твоите майка и татко! Поклон!
цитирай
13. katan - Искрени съболезнования, приятелю!
16.12.2014 14:10
Разплака ме!
Непрежалими са, независимо от годините, които минават.
Много се надявам там, където са да са заедно и да ти се радват, да те закрилят, да идват в съня ти и да бъдете заедно!
За сетен път ме убеждаваш в доброто си сърце и мъката, която носиш.
Покланям се пред паметта им!
цитирай
14. aip55 - Когато си отиват родителите ни от ...
16.12.2014 18:05
tota написа:
Когато си отиват родителите ни от нас, светът става вече друг. Настанява се една празнота, в която винаги надничаш и търсиш ли, търсиш, но вече само с мислите и спомените.
И аз съм загубила рано баща си. Загубата на родителите е болка, която не отболява. Посветеното стихотворение на твоя баща, говори за обичта ти към него. Колкото и да те боли от тази раздяла, намери сили в себе си и продължавай пътя си. Защото така лошо е устроен светът.
Нека почиват в мир твоите майка и татко! Поклон!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Разбира се, че така трябва да направя. Ще се върви напред, няма друг начин!
Благодаря ти Тоте!
цитирай
15. aip55 - Разплака ме!Непрежалими са, ...
16.12.2014 18:07
katan написа:
Разплака ме!
Непрежалими са, независимо от годините, които минават.
Много се надявам там, където са да са заедно и да ти се радват, да те закрилят, да идват в съня ти и да бъдете заедно!
За сетен път ме убеждаваш в доброто си сърце и мъката, която носиш.
Покланям се пред паметта им!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти за разбирането Катан! Времето избледнява събитията и постепенно привикваш с кошмара на живота.
Но, не всеки знае какво е да обичаш бащата, който никога не ти е принадлежал. Благодаря ти за куража!
цитирай
16. coacoa11 - Много е тежко да загубиш човек, к...
17.12.2014 01:19
Много е тежко да загубиш човек, когото никога не си имал, а винаги си искал да бъде до теб. Сигурно си живял с идеала за баща, без да познаваш недостатъците му. А да се простиш с идеала е изключително трудно.
Дано е починал без болки и без да страда дълго. Съчувствам ти много, пекла съм се на такъв огън и разбирам колко е тежко. Приеми го. Нямаш друг избор.
Един ден всички ще сме от отвъдната страна, заедно с най-близките. Прегръдки и много кураж!
Този път стихотворението се е получило много добре. От болката се раждат бисери. Дано в следващата година имаш много поводи за радост, които да са ти творческо вдъхновение.
цитирай
17. aip55 - Много е тежко да загубиш човек, к...
17.12.2014 07:39
coacoa11 написа:
Много е тежко да загубиш човек, когото никога не си имал, а винаги си искал да бъде до теб. Сигурно си живял с идеала за баща, без да познаваш недостатъците му. А да се простиш с идеала е изключително трудно.
Дано е починал без болки и без да страда дълго. Съчувствам ти много, пекла съм се на такъв огън и разбирам колко е тежко. Приеми го. Нямаш друг избор.
Един ден всички ще сме от отвъдната страна, заедно с най-близките. Прегръдки и много кураж!
Този път стихотворението се е получило много добре. От болката се раждат бисери. Дано в следващата година имаш много поводи за радост, които да са ти творческо вдъхновение.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Както има една приказка, че всяко е чудо за три дни ( а днес е третият ден от погребението на Татко) и при мене днес е така! Е, не че ми е отминало, но днес ми е по леко на душата.
Благодаря ти за съчувствието! Радвам, се че намина. Хубав ден приятелко...
цитирай
18. makont - Ох, не знам какво да ти кажа!!! Винаги и за всичко имам думи,
17.12.2014 12:40
но за такова нещо... Да помълчим! Светла му памет, а на теб сила, за да носиш мъката по-леко!|
цитирай
19. aip55 - но за такова нещо. . . Да помълчим! ...
17.12.2014 16:52
makont написа:
но за такова нещо... Да помълчим! Светла му памет, а на теб сила, за да носиш мъката по-леко!|

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Светля му памет МАК...! Опитвам се да преодолея мъката! Благодаря ти за съвета!
цитирай
20. coacoa11 - Дано да ти е по-леко. На мен ми тря...
17.12.2014 22:13
Дано да ти е по-леко. На мен ми трябваха повече от три години, за да се примиря, че няма връщане назад. Но животът продължава и в един момент без да се усетиш рутината и ежедневието те завличат.
Идват празници. Попътувай, купи подаръци, позволи си малко празнична суетня ...
цитирай
21. aip55 - Дано да ти е по-леко. На мен ми тря...
17.12.2014 22:48
coacoa11 написа:
Дано да ти е по-леко. На мен ми трябваха повече от три години, за да се примиря, че няма връщане назад. Но животът продължава и в един момент без да се усетиш рутината и ежедневието те завличат.
Идват празници. Попътувай, купи подаръци, позволи си малко празнична суетня ...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Соа... ти си умен и интелигентен човек. При теб е трудно да се направиш, че не ти пука от ситуацията. Колкото си по умен, токова повече ще те друсат негативите в живота ти.
Ще се опитам да осъществя съвета ти. Вярно, че разнообразието разсейва...
Хубава вечер Жабче....
цитирай
22. valben - Дръж се, приятелю!
17.12.2014 23:23
Само ще помълча. Поклон!
цитирай
23. aip55 - Само ще помълча. Поклон! ''''...
17.12.2014 23:40
valben написа:
Само ще помълча. Поклон!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Няма да е толкова лесно, защото не съм от дебелооките хленчовци, да искам да ме съжаляват хората. Борбата за живот е в кръвта ми, а авантюрата ми обсебва всяко мое начинание!
Благодаря ти Вал...., че намина!
цитирай
24. dedenze - Поклон пред паметта на хората които ни създадоха !
22.12.2014 14:10
Споделям мъката и тъгата, утехата е, че идва нашия ред да отидем при тях, дано там е по-добро и справедливо място ...
цитирай
25. aip55 - Споделям мъката и тъгата, утехата ...
22.12.2014 17:22
dedenze написа:
Споделям мъката и тъгата, утехата е, че идва нашия ред да отидем при тях, дано там е по-добро и справедливо място ...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Благодаря ти Деденце, че сподели!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1481187
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031