Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2017 20:20 - Какво е да си роден в ранна Пролет?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3876 Коментари: 20 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Както в ранна Пролет нов Живот напъпва
И Земята се събужда в пелерина от ухаещ Цвят,

В прегръдка топла от лъчите слънчеви разцъфват

Цветята нежни и ни радват с чуден аромат,

Така за Теб да донесе на празника Ти свежа радост

Този пролетен, прекрасен и сияйно ведър ден

Честит Рожден Ден, мила Ваня - да си жива, здрава,

С пожелания за най-доброто – приеми подарък пролетен от мен!





image
 


  image     image  



image  

image  



image  

image                           



image  

image
 


image 
image
 



image  

image
 



image
 



image
 



image
 



image
 








Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - https://youtu.be/sf6LD2B_kDQ....любимооо
23.03.2017 21:57
и от мен многооопожелания..
за радости, Любов ,щастие и..задоволство..
Честит Рожден ден, мила ваня!
прегръдки и целувки!
цитирай
2. vesever - А, това е "моята" Лин...
23.03.2017 22:19
А, това е "моята" Линдзи, много я обичам и аз.
Видях я, нищо, че е за Ваня ;))
цитирай
3. vania23 - Страхотно, Веси!
23.03.2017 22:40
Това е последният и най-мил подарък днес :) Искрено ме трогна! Благодаря ти от цялото си сърце! Радвам се, че те познавам и мога да те нарека приятелка :)
цитирай
4. vania23 - Юлия,
23.03.2017 22:42
благодаря и на теб за поздравите! Бъди и ти жива и здрава, много обичана и щастлива!
цитирай
5. vesever - Ваня, много се радвам, че ти хареса ...
23.03.2017 22:50
Ваня, много се радвам, че ти хареса подаръчето ми. Не знаех какви цветя обичаш и дали точно тези ще ти харесат, но в момента имам само тях в градинката....
Аз също се радвам, че си ми приятелка, и замислям още някои купони за лятото, край реката...
някои идеи са доста атрактивни и няма как да устои човек, така че се надявам пак да се видим :)

цитирай
6. vania23 - Аз харесвам всякакви цветя, Веси,
23.03.2017 22:55
защото няма цвете, което да не е за харесване. Цвете ли е, хубаво е! Не знаех, че нарцисите толкова рано цъфтят. И тях харесвам - цветето е сила за живот и хубост - всяко цвете е сътворена природна красота и съвършенство! А тия жълтите храсти - видя ли ги цъхнали, знам, че - край, свърши зимата. Аз им казвам пролетни храсти, защото не знам как се казват :)
Живот и здраве да е само, купоните са лесна работа :)
Още веднъж ти благодаря! Лягам си с усмивка...Ех, защо всеки ден не е рожден ден :)
цитирай
7. katara - сладурки, радост е да ви гледам такива..
23.03.2017 23:00
и аз се радвам, че ви познавам, момичета..
ще го сънувам твоето село ,веси..
с тези цветя, и безкрайни лудости..
запалваш ми..старата Любов по Дивото..
Лека нощ, с усмивка
цитирай
8. vesever - Ваня, нали, както се пееше в онази ...
23.03.2017 23:10
Ваня, нали, както се пееше в онази детска песничка:
К сожаленью, день рожденья только раз в году!
Но, нека има още много хубави мигове, празници и добрини!
Цветята и аз ги обичам, на всяко едно, когато разцъфти, му отделям специално внимание...като принцеси са ми :)
Лека :)

цитирай
9. vesever - Ахъм, Джули, и цветя има, и лудости, ...
23.03.2017 23:13
Ахъм, Джули, и цветя има, и лудости, щурави идеи в моята глава бол и никак не ми е скучно, ако и да съм на село!
Значи, на лято съм замислила разходка с лодка по Янтра и палатков лагер на брега, с барбекю и песни и кой каквото му душа иска.
Засега поне 4 момичета са потвърдили, че ще дойдат, някои с половинките си.
И ше се правим на речни феи - това е по моята част, весело ще бъде!
Лека!
цитирай
10. paciencia - Честит рожден ден и от мене на Ваня!
24.03.2017 00:53
Нека е вечно приятелството ви! Много хубав приятелски поздрав си проготвила!
Чудесни са ти цветята, Веси!
цитирай
11. rosiela - Веси, напълни ми душата с красота!
24.03.2017 06:13
Ти си минавала покрай всяко цвете и храст, да ги снимаш. Благодаря за удоволствието.
цитирай
12. valeska - Честит рожден ден и от мен, Ваня!:)
24.03.2017 08:08
С пожелание всеки нов ден да бъде изпълнен с още повече щастие, любов и благоденствие!
цитирай
13. vesever - Вася, благодаря :) <3
24.03.2017 09:03
Вася, благодаря :)
<3
цитирай
14. vesever - Росица, така правя всяка година, ...
24.03.2017 09:04
Росица, така правя всяка година, имам архив със стотици снимки на цветята :)
Преди години правех клипове, на всяко цвете посвещавах отделен клип,ако надникнеш назад в блога ми, могат да се видят.
Благодаря ти :)
цитирай
15. emi1ts - Прекрасен
24.03.2017 11:11
подарък и поздрав с тази красота на възраждащата се природа!Честито на рожденицата Ваня с пожелание за всичко най-добро!Поздрави и за теб Веси за чудесните снимки от които сякаш се усеща неповторимия аромат на пролетта!:)
С пожелание за хубави пролетни дни с много настроение и усмивки:)
цитирай
16. vania23 - Вася, Валеска, Еми,
24.03.2017 11:35
благодаря ви, момичета, за хубавите думи!
Рожденият ден е ден, в който виждаш колко мили и добронамерени са хората и си казваш - хубав е живота, хубав е и света, щом е изпълнен с толкова доброта и желание да зарадваш друг човек :)
Бъдете и вие здрави и щастливи и целеполагайте устремено!/Наскоро срещнах това словосъчетание и много ми допадна :)/
Хубав, слънчев ден на всички!
цитирай
17. vesever - Еми, благодаря ти :) Пролетта ...
24.03.2017 12:18
Еми, благодаря ти :)
Пролетта наистина е неповторима, всяка година се радваме на цветята, сякаш за пръв път ги виждаме, вдъхновяващо е, че всичко се събужда за живот :)
Моята градинка все още е сравнително бедна на цветя, тепърва мисля да я обогатявам, намислила съм и две арки да направя към входа на градината, които да са обвити в рози...:)


цитирай
18. rosiela - За клипа, лесно ще го намеря,
24.03.2017 14:16
ама сега се наслаждавам на жълтата котешка царица, в райската ти градина. Каква поза само, какъв поглед!
цитирай
19. rosiela - Ваня дъщерята ли е?
24.03.2017 14:18
Честит рожден ден и от мен!
цитирай
20. vesever - Котаната е Тони, тя е най-гальов...
24.03.2017 15:34
Котаната е Тони, тя е най-гальовната, обикновено тя и Каспар, която е втората женска, винаги са ми в ръцете, когато излизам в градината, едва успявам да снимам :)))
А Ваня ми е приятелка от блога, с която се познаваме и на живо.
Дъщеря ми няма блог...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043491
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол