Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2014 19:47 - Алфа банк лъжат внимавайта
Автор: minchopincho Категория: Новини   
Прочетен: 1713 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Внесох пари на едномесечен депозит с лихва от 10% в Алфа Банк и щастлива живях един месец докато не разбрах, че тези 10% са с лихва на годишна база, а не на месечна. Когато отварях депозита изрично питах служителките няколко пъти колко ми е лихвата на месец и всички ми казаха 10 процента, но никой на каза на каква база е. Още повече на рекламните им брошури не пише, че лихвата е на годишна база. Същото не е упомената и в договора – пише само лихвен процент – 10 (да не говорим, че не е написана и крайната сума след олихвяване каква ще е). Обслужването е на много ниско ниво – супервайзорът им ядеше солети и когато го попитах къде да си отворя депозит на ентият път ме прати на касата. От касата ме пратиха в бек офисът им, до който за да се стигне се преминава през тъмен тесен коридор със стърчащи кабели. Там чаках да ми обърнат внимание половин час, след това ми сбъркаха името – не можаха да го препишат правилно от личната ми карта. И в крайна сметка толкоз мъки за да открия депозит, който си мислех че е голяма далавера, и накрая останах с изхабени нерви и малка лихва 0.8% Много е неприятно, когато служителите на една банка в условията на финансова криза помагат за заблудата на потребителя чрез неразясняване на всички условия на услугата, която предлагат. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. meto76 - Няма банка, която да ви даде 10% на ...
26.10.2014 20:04
Няма банка, която да ви даде 10% на месечна база.В момента няма банка на българския пазар, която да дава лихва от 10%.Лихвите в Алфа банк са много по-ниски.Коя година сте внесли тези пари? Или пък вие сте вип клиент с големи суми и са ви предложили специални лихви за вас.Ето лихвите на Алфа банк не надвишават 3% - 4%

http://www.alphabank.bg/displaybg.aspx?page=dep
цитирай
2. getmans1 - Абе, ...
26.10.2014 20:39
... и след КТБ нищо ли не научихте бе хора?!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchopincho
Категория: Новини
Прочетен: 75319
Постинги: 40
Коментари: 17
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031